وضعیت اسناد ثبت شده

سلام

در دفاتر اسناد رسمی بعضا این مشکل وجود دارد که اطلاعات خروجی مانند : ابطال سند ، عزل وکیل ، استعفای وکیل ، درخواست اصالت و اعتبار توسط دفاتر دیگر ، تنظیم اقرارنامه اصلاحی ، تفویض و واگذاری وکالت و اسناد قطعی ، صدور کپی برابر اصل و غیره برای اسناد ثبت شده وجود دارد که ممکن است در قسمت بایگانی به خوبی ثبت و ضبط نشود و دسترسی بعدی به آن کمی مشکل باشد.

لذا تصمیم گرفتم برای دوستان عزیز فایل اکسل طراحی کنم که بتوانید در سلولهای جلوی هر سند طبق شماره آن اطلاعاتی را که لازم دارید و در نرم افزار امکان درج آن را ندارید در این فایل درج نمایید.

فایل مربوطه را از لینک زیر دانلود کنید : وضعیت اسناد ثبت شده

/ 0 نظر / 39 بازدید