سوالاتی در مورد ثبت آنی

۱- ممنوع المعاملات باید چگونه کنترل شود؟

۲- آیا هر بار باید مشخصات کامل متعاملین در سیستم تایپ و اضافه شود؟

۳-برای اسناد مدت دار ، اقاله شده ، استعفای وکیل ، عزل وکیل و ... پیش بینی هایی شده است؟

۴- اسناد قطعی که مجددا انتقال پیدا میکنند باز هم در اختیار فروشنده است ؟

۵- استعلام ثبت آنی میشود؟ (ثبت کن دیگه شور شو در آورده قهقهه )

۶- مردم و دفاتر اسناد رسمی تا کی باید کسری ادارات ثبت را با کپی برابر اصل سند و بنچاق تامین نمایند؟

خیلی جالبه که سازمان ثبت میخواسته یهویی ثبت آنی رو از اول شهریور ۱۳۹۲ اجرایی کنه! بعد جناب دشتی خواهش کردن که : بالام جان حالا تا ۱۵ شهریور دندون رو جیگر بذار تا ما یه کلاس آموزشی بذاریم برای این گاگولای اینترنت ندیده!!! خنده

بعضی وقتا فک میکنم واقعا دفاتر اسناد رسمی چه نقشی دارن!!!

/ 0 نظر / 27 بازدید