مدیرکل ثبت استان  تهران اعلام کرد:اگر پاسخ استعلام الکترونیک از تاریخ ارسال دفترخانه، حداکثر تا مدت 10 روز کاری به دفترخانه استعلام کننده واصل نگردد،‌شخصا پیگیر و پاسخگو خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، میرصادق سعادتیان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران عصر روز گذشته با حضور در جلسه پرسش و پاسخ یکشنبه های کانون به سوالات سردفتران و دفتریاران استان  تهران درخصوص استعلام الکترونیکی پاسخ گفت.

 وی اظهار داشت: در اجرای طرح ثبت نوین و به منظور ارایه خدمات مطلوب تر، سامانه صدور پاسخ استعلام الکترونیک در این اداره کل راه اندازی شده است.

 سعادتیان با قدردانی از همکاری سردفتران و دفتریاران استان تهران در اجرای هر چه بهتر این طرح،‌گفت: چنانچه پاسخ استعلام الکترونیک از تاریخ ارسال دفترخانه، حداکثر تا مدت 10 روز کاری به دفترخانه استعلام کننده واصل نگردد، مراتب را با قید شماره و تاریخ استعلام،دفترخانه استعلام کننده،شماره پلاک ثبتی(فرعی و اصلی)،بخش و اداره ثبت مربوطه و همچنین شماره تماس خود را جهت پیگیری از طریق یکی از روش های زیر اعلام کنند تا بررسی و اقدام لازم انجام شود.

 

 1-     آدرس ایمیل به نشانی    estelam@sabttehran.ir

2-     ارسال پیامک به شماره    30007654321720

 

پ.ن : شما باور میکنید؟؟؟

پ.ن : ثبت کن به تنهایی ترکونده !!!





مطالب مرتبط:سازمان ثبت اسناد واملاک کشور ،استعلام ثبت
تاريخ : دوشنبه ۱ آبان ۱۳٩۱ | ۱:٠۸ ‎ب.ظ | نویسنده : مهر | نظرات ()